NO ME FUNCIONA EL TH CRAP

¿No te corre algún juego? ¿Se te perdió un parche o no sabes como actualizar? ¿quieres hacer una guia de instalacion? Tus dudas y aportes aquí.
Ezequiel365
Yukkuri
Yukkuri

NO ME FUNCIONA EL TH CRAP

Mensajepor Ezequiel365 » Dom, 30 Jul 2017, 14:40

:keine: Pues ayer estaba viendo en un post que se podria traducir los juegos a traves de este programa...pero no me funciona :koakuma: alguna ayuda que me puedan dar????

sshot-1.jpg
este es el programa en si
sshot-1.jpg (228.3 KiB) Visto 41 veces

sshot-2.jpg
ahora siguiendo el tutorial
sshot-2.jpg (147.55 KiB) Visto 41 veces

sshot-4.jpg
pues elegi el Inperisible Night, y no paso ni un seg y salto esto...
sshot-4.jpg (177.97 KiB) Visto 41 veces

bueno eso es todo por favor ayudenme! :yuyuko:
"Si el espiritu es un atributo divino, entonces la existencia conforme al espíritu también sera
verdaderamente divino"
:yuyuko:

Edwinulcem
Yukkuri
Yukkuri

Head of hair Hair pieces - Natural splendor Or even Manufactured Head of hair

Mensajepor Edwinulcem » Dom, 14 Ene 2018, 13:24

Folks market their hair to be able to hairpiece Wigs
suppliers which create wigs at their store. Before this the head of hair undergoes many functions. The head of hair is cleansed, chemically taken care of Wigs For Black Women
, coloured, and then minimize and also crafted into hair pieces.

It can be better to go with wigs coming from human hair to the colour of your current normal head of hair Wigs
. These may be permed, reduce, setback dried up, and also designed just as you'd apply your current natural splendor. Hair pieces hence created use a more natural search and they are more supple when compared with their particular artificial counterparts. Natural splendor can be more robust. Therefore Clip In Hair Extensions
, hair pieces produced from options are also more durable.

These are generally created from man-made fibres. In comparison with hair wigs Clip In Hair Extensions
, your wigs from man made head of hair can't be restyled in your own home. In addition, you can't change his or her colour through what needs recently been coloured through the producers.

Man made wigs are cheaper than those created from natural splendor, but to possess a better and much more all-natural seem you might need to obtain a high priced top quality. Manufactured hairpieces retain their particular condition superior in comparison to hairpieces created from Wigs For Sale
man curly hair.

Volver a “Soporte Técnico”